loading...

پارت سیل

مشخصات و قیمت پلمپ امنیتی و انواع پلمپ کابلی و کنتور پلمپ امنیتی کاربرد و انواع گوناگونی دارد برای مثال از پلمپ کابلی و کانتینری برای جابجایی و حمل و نقل محموله و بارهای مهم و دارای حساسیت بالا می تو

مجتبی نائینی بازدید : 79 شنبه 27 شهریور 1400 نظرات (0)

مشخصات و قیمت پلمپ امنیتی و انواع پلمپ کابلی و کنتور

پلمپ امنیتی کاربرد و انواع گوناگونی دارد برای مثال از پلمپ کابلی و کانتینری برای جابجایی و حمل و نقل محموله و بارهای مهم و دارای حساسیت بالا می توان استفاده کرد و از پلمپ کنتور برای مطمئن شدن از عدم دستکاری عدم تغییر در انواع کنتور استفاده می شود.

در اصل با کمک انواع پلمپ امنیتی مانند پلمپ کابلی و کنتور می توانید کالا، دستگاه یا محصول مورد نظر خود را مهر و موم کرده و آن ها از دسترسی همه افراد دور نگه داشته و ریسک ایجاد تخلف در آن ها را کاهش دهیم.

https://learnmed.stanford.edu/eportfolios/361/security_seal

فاکتورهای مهم در قیمت پلمپ امنیتی، کابلی و کنتور برق

برای مشخص کردن قیمت نهایی پلمپ امنیتی، پلمپ کابلی و پلمپ کنتور برق فاکتورهای زیادی را باید در نظر بگیرید، البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که هزینه ای که برای پلمپ امنیتی پرداخت خواهید کرد در مقابل امنیتی که دریافت می کنید و می توانید از امن بودن سرمایه خود مطمئن شوید، یک هزینه جزئی و ناچیز است. در ادامه و در متن پایین مهم ترین فاکتورهایی که درتعیین قیمت پلمپ های امنیتی دخیل هستن را برایتان را ذکر می کنیم:

مشخصات مهم در خرید پلمپ امنیتی

  • نوع و مدل پلمپ امنیتی که می خواهید تهیه کنید.
  • جنس ساخته شده پلمپ امنیتی مورد نظر
  • تعداد پلمپی که قصد خرید آن را دارید، معمولا هرچه قدر تعداد خرید شما زیادتر باشد هزینه شما هم به همان میزان پایین تر می آید چرا که خریدهای تکی با خرید عمده قیمت متفاوتی دارند.
  • رنگ پلمپ خریداری شده ، اگر شما به غیر از رنگ های اصلی و استاندارد ارائه شده شرکت ها رنگ خاصی را مد نظر داشته باشید، طبیعتا به علت رنگ خاص خود قیمت بالاتری نسبت به رنگ های عادی خواهد داشت.
  • استفاده از دستگاه های تزریق مدرن و پیشرفته؛ برای مثال شرکت پارت ایمن سیل در هر ضرب تزریق قادر به تولید بیست عدد پلمپ است.

شرکت پارت ایمن سیل یکی از بهترین شرکت های تولید کننده پلمپ امنیتی است که تمام سعی و تلاش خود را بر روی ارائه محصولات با بالاترین کیفیت و در عین حال مناسب ترین قیمت گذاشته است.

انواع پلمپ امنیتی

معرفی مهم ترین کاربردهای پلمپ امنیتی ، کابلی و کنتور

پلمپ امنیتی یکی از تجهیزات مهمی است که باعث ایجاد امنیت در محصولات می شود، که از این ابزار امنیتی در جاهای مختلفی مانند مخزن های شیمیایی، بارکش ها، تانکرها، بونکرهای حمل و نقل، پلمپ کنتور، پلمپ درب بشکه، خط هوایی و بالا بردن امنیت کانتینرهای حمل و نقل از آن استفاده می شود.

چه مسائلی بر روی درجه ایمنی پلمپ های امنیتی اثر می گذارد؟

درجه ایمنی پلمپ های امنیتی رابطه مستقیمی با روند استفاده از آن ها دارد. رعایت قوانین و ضوابط خاص و صحیح در استفاده از پلمپ ها، به طور قابل توجهی بر روی درجه و مقدار ایمنی و امن بودن آن ها تاثیر می گذارد. همه این قوانین به وسیله آموزش های خاص به دست آمده و از مواردی مانند مرحله های تولید، تهیه، انبار کردن، نصب، حذف، مهارت بررسی و گرفتن گزارش، تحلیل یافته ها و دیگر موارد تشکیل شده است.

پلمپ امنیتی و برچسب امنیتی

عواقب استفاده از پلمپ های امنیتی با درجه ایمنی ضعیف چیست؟

یک پلمپ امنیتی اگر ضعیف باشد و از درجه ایمنی بالایی برخوردار نباشد و یا به طور ضعیف و بدون آموزش مهارت های لازم نصب و اجرا شود می تواند به راحتی و آسانی به وسیله هرکس حتی با اطلاعات کم باز شود و یک پلمپ با این شرایط به راحتی قابل باز کردن است و می تواند در معرض تخلف و دستکاری های مختلف قرار بگیرد. برای این که از این مسئله دوری کنید پیشنهاد می کنیم از یک شرکت معتبر و حرفه ای در این زمینه استفاده کنید، توصیه ما به شما شرکت پارت ایمن سیل است که با داشتن تجربه و مهارت و تخصص بالا در طول سال های طولانی، توانسته اند قوی ترین و بهترین پلمپ های امنیتی، پلمپ پلاستیکی، پلمپ کنتور برق و پلمپ کابلی با کیفیت بالا را ساخته و به بازار عرضه کنند.

پلمپ کابلی

پلمپ کابلی چیست؟

پلمپ کابلی جزو پلمپ های امنیتی است که کاربردهای مختلفی را دارد و دارای کیفیت بالایی است و در عین حال قیمت مناسبی را دارد. پلمپ کابلی عمدتا زمانی انتخاب می شوند که پلمپ پلاستیکی یا سیم به راحتی باز شده یا نمی توانند در محیط کار مانند دمای شدید یا ضربه فیزیکی مقاومت کنند باز کردن پلمپ کابلی نیاز به ابزار قوی تر و کمیاب تری نسبت به باز کردن پلمپ های امنیتی دیگر مانند پلمپ پلاستیکی دارند.

تهیه این نوع پلمپ بسته به نیاز خریدار است و برای برخی از کاربردها، می توان از چند نوع پلمپ به طور همزمان استفاده کرد.

همچنین نکته قابل ذکری که در مورد پلمپ کابلی وجود دارد این است که جنس بدنه پلمپ کاببلی در مقایسه با انواع پلاستیکی و سیمی چرخشی بادوام تر بوده و دارای مقاومت بالایی است.

https://learnmed.stanford.edu/eportfolios/361/security_seal

کدام نوع از پلمپ کابلی برای شما مناسب است؟

به منظور انتخاب پلمپ کابلی مناسب می توانید از وب سایت شرکت پارت ایمن سیل برترین شرکت تولید کننده انواع پلمپ امنیتی در ایران بازدید نمایید. کارشناسان ما می توانند به شما در اندازه ، طول و نوع پلمپ کابلی و امنیتی مناسب برای برنامه شما راهنمایی کنند.

پلمپ های بلندتر با کابل های نازک معمولا راحت تر خم می شوند و می چرخند و می توانند برای جابجایی مکان هایی که دیگر پلمپ ها نمی توانند از آنها استفاده کنند استفاده شوند.

کابلهای سنگین مانع قوی تری برای برش و دستکاری ایجاد می کنند ، اما برای خم شدن و قفل کردن آنها به فضای کافی نیاز دارند زیرا هم محکم تر و هم سفت تر هستند.

طول های موجود از 6 اینچ تا 72 اینچ و قطر کابل از 1.5 میلی متر تا 4 میلی متر است.

قطر سیم پلمپ کابلی به چه صورت است؟

قطر سیم پلمپ کابلی معمولا در حدود 1.5 میلی متر ساخته می شوند که در اصل از این قطر می توان در بیشتر موارد به راحتی استفاده کرد. درباره طول پلمپ های کابلی هم باید گفت طول این پلمپ ها از قبل مشخص نمی شود و دارای استاندارد طراحی نیست بلکه به خواست مشتری و بر اساس احتیاج و مصرف هر خریدار می تواند برش داده شود، شما می توانید در هر طولی که می خواهید این پلمپ ها را سفارش دهید.

همچنین بهتر است بدانید انتهای پلمپ های کابلی لحیم می شود که این مسئله باعث راحتی روند پلمپ شدن می شود و جلوی افشان شدن سیم در زمان پلمپ کردن را می گیرد.

شما می توانید با شرکت پارت ایمن سیل هر نوع پلمپ کابلی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه کنید.

جنس پلمپ کابلی چیست؟

جنس بدنه پلمپ های کابلی در حالت معمول از جنس زاماک ساخته می شود و جنس کابل آن را از فولاد ضد زنگ می سازند. زاماک مخلوطی از فلزات آلومینیوم، روی و سرب است. مدل دیگر از پلمپ های کابلی هم وجود دارد که از روکش های پلاستیکی با جنس ABS در کنار فولاد ضد زنگ ساخته می شوند.

کاربرد پلمپ کابلی

کاربردهای پلمپ کابلی

پلمپ کابلی دارای کاربردهای مختلفی است که از میان آن ها می توان به :

  • جابجایی تانکر سوخت، شیرهای تخلیه
  • کنتورهای برق، گاز و آب، امور بازرسی
  • پلمپ در انبار، دستگاههای حفاری کانتینرها
  • ظرف های نمونه برداری، قیرکش ها و غیره اشاره کرد.

انتخاب نوع پلمپ کابلی بسته به احتیاج فرد خریدار مشخص می شود. شما می توانید پلمپ های کابلی و انواع پلمپ امنیتی را از شرکت پارت ایمن سیل با بهترین قیمت بازار و بالاترین کیفیت تهیه کنید.

پلمپ کنتور یا پلمپ سیمی چرخشی چیست و چه کاربردی دارد؟

پلمپ کنتور در اصل همان پلمپ سیمی چرخشی است که به علت شکل فیزیکی و کاربرد زیاد آن ها در موارد مختلف و در صنایع آب، گاز و برق با اسم پلمپ های کنتور هم شناخته می شوند. پلمپ کنتور که یکی از برترین انواع پلمپ امنیتی است به خوبی توانسته اند بخش اعظمی از مشکلات ماموران کنترل کنتورهای آب، برق و گاز را کم کنند، تا بتوانند به وسیله خواندن شماره سریال درج شده بر روی پلمپ کنتور و تطابق دادن آن به چک لیست داده شده، مطمئن شوند که کنتور مورد نظر دستکاری نشده است.

معرفی کاربردهای دیگر پلمپ کنتور

همان طور که اشاره کردیم در حالت معمول از پلمپ کنتور برای پلمپ کردن کنتورهای آب، برق و گاز استفاده می شود. اما کاربرد این پلمپ ها در این جا تمام نمی شود بلکه از این پلمپ در مکان های مختلفی نیز استفاده می شود که در پایین به بعضی از این موارد اشاره کرده ایم:

  • ویترن موزه
  • کیس کامپیوتر
  • پمپ بنزین
  • درب بشکه روغن و ماده های شیمیایی
  • تجهیزات اندازه گیری
  • تست و بازرسی
  • و موارد دیگر

برترین تولید کننده پلمپ کابلی و انواع پلمپ امنیتی در ایران

به علت کاربرد و مهم بودن انواع پلمپ امنیتی و پلمپ کابلی همیشه باید در خرید آن دقت لازم را داشته باشید تا آن را از شرکت های معتبر و مناسب تهیه کنید تا از این طریق امن بودن محموله خود را تضمین کنید.

به همین دلیل توصیه می کنیم پلمپ کابلی را از شرکت پارت ایمن سیل که جزو موفق ترین شرکت های تولید کننده پلمپ های امنیتی مختلف است خریداری کنید چرا که پلمپ های کابلی تولید شده توسط شرکت پارت ایمن سیل جروز بهترین و با کیفیت ترین ها هستند و در عین حال با قیمت های مناسبی نیز عرضه می شوند.

پلمپ کنتور یا سیمی چرخشی

انواع پلمپ کنتور و مشخصات آن ها در شرکت پارت ایمن سیل

پلمپ کنتورها در شرکت پارت ایمن سیل در دو نوع مدل پلمپ فشاری و پلمپ سیمی گردشی طراحی و تولید می شوند که هر کدام از آن ها دارای مشخصات خاص خود هستند که در زیر آن ها را معرفی می کنیم:

پلمپ فشاری

  • بدنه پلمپ های فشاری از جنس های پلی کربنات ساخته می شوند
  • جنس سیم آن ها نیز از فولاد ضد زنگ ساخته می شود.
  • نوع چاپ در پلمپ های فشار از نوع حک لیزری یعنی چاپ امن است
  • تولید و طراحی این پلمپ ها در رنگ های قرمز، سبز، زرد و آبی انجام می شود
  • طول استاندارد و معمولی آن ها به 25 سانتی متر می رسد
  • قطر آن ها در حدود 0/06 میلی متر است

قابل ذکر است که می توانید مشخصات این پلمپ ها در اندازه های سفارشی بسته به احتیاج خود درخواست دهید.

پلمپ کنتور یا پلمپ سیمی چرخشی

  • بدنه پلمپ کنتور یا سیمی چرخشی از جنس پلی کربنات، هوستافرم و استال ساخته شده است
  • نوع توپی آن نیز از ABS ساخته می شود
  • جنس سیم آن ها از فولاد ضد زنگ ساخته می شود.
  • پلمپ کنتور یا سیمی چرخشی در رنگ های استاندارد و معمول آبی و قرمز ساخته می شود
  • می تواند در رنگ های دیگر و طبق خواست مشتری به صورت سفارشی نیز ساخته شود
  • پلمپ سیمی گردشی می تواند تمامی علائم درخواستی شما را درج کند.
  • نوع چاپ پلمپ های سیمی از نوع حک لیزری یعنی چاپ امن است.
  • طول استاندارد و معمولی آن ها به 25 سانتی متر مربع می رسد
  • قطر آن ها در حدود 0/05 میلی متر است.
  • قابل ذکر است که می توانید مشخصات این پلمپ ها در اندازه های سفارشی بسته به احتیاج خود درخواست دهید.

معرفی خدمات شرکت پارت ایمن سیل در زمینه پلمپ های امنیتی و پلمپ کنتور

شرکت پارت ایمن سیل با داشتن کادر حرفه ای و با مهارت و با کمک گرفتن از تجربیات چندین ساله خود در این زمینه، همیشه آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات در حیطه تولید انواع پلمپ امنیتی و پلمپ کنتور و پلمپ کابلی است. این شرکت با به روز کردن اطلاعات و دانش خود و پیشرفت همزمان با صنعت جهانی قادر به طراحی و تولید بهترین پلمپ های کشور شده است.

پلمپ های تولید شده این شرکت به چندین کشور همسایه نیز صادر می شود. علت اصلی موفقیت این شرکت در زمینه تولید پلمپ کنتور و دیگر پلمپ های امنیتی متنوع دیگر ساخت محصولات با ایمنی بالا و کیفیت بالا است.

https://learnmed.stanford.edu/eportfolios/361/security_seal

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 149
  • بازدید سال : 931
  • بازدید کلی : 3,628